۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کتاب روانشناسی مثبت Positive Psychology انگلیسی

روانشناسی از بدو پیدایش دوره های مختلفی را پشت سر گذرانده است. در دوره ای، رفتارگرایی حاکم بر روانشناسی گردید و انسان در حد حیوانات و حتی ماشین تنزل یافت. برخی نیز روانشاسی را در انسان هایی که دارای مرض روانی بودند منحصر کرده و درباره کل بشریت نسخه پیچیدند، در مخالفت با این دو نگاه ، روانشناسی انسان گرایانه ظهور کرد که نگاه نویی به انسان داشت اما این نگاه نیز  نتوانست خود را از بند برخی قیود منحصر کننده برهاند تا اینکه با ظهور روانشناسی مثبت، این علم وارد مرحله جدیدی شد. اگر تمایل به شناخت دقیق روانشناسی مثبت دارید، کتاب پیش رو برای شما مناسب است. لازم به ذکر است کتابِ حاضر، به زبان انگلیسی می باشد.Positive-Psychology-Theory

دانلود از سایت یک نکته


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جمع کننده مفردات

آموزش فعال سازی آنتی ویروس به صورت قانونی رایگان

اگر شما از جمله کسانی هستید به امنیت سیستم خود اهمیت می دهید، حتما یک برنامه امنیتی بر روی سیستم نصب کرده اید. اما اکثر کسانی که در کشورمان زندگی می کنند به علت بالا بودن قیمت سریال ها اصلی، و وجود قفل شکن ها و کرک ها ، از نسخه کرک شده آنتی ویروس استفاده می کنند که این شیوه به علت خطرات امنیتی، توصیه نمی شود. اما با یک شیوه ساده می توان از نسخه اصلی آنتی ویروس با یوزر نیم و پس ورد قانونی استفاده کرد.Antivirusبرای این کار طبق مراحل زیر عمل کنید.
1. برای امنیت کامپیوتر خود یک آنتی ویروس معتبر را انتخاب کنید که یکی از ویژگی های آن، مهلت استفاده یک ماهه رایگان باشد. به عنوان مثال، آنتی ویروس Eset یا همان Nod32 یا Kaspersky یا Avira و ... را می توان انتخاب کنید. بعد از نصب برنامه امنیتی به اینترنت متصل شده و نسخه رایگان یک ماهه Trial را فعال کنید ( معمولا یوزر نیم و پسورد به ایمیلی که شما ارائه می کنید ارسال می شود). در این حالت تمام ویژگی های آنتی ویروس نسخه اصلی به مدت یک ماه به صورت رایگان و قانونی در اختیار شما قرار می گیرد. بعد از اینکه مدت یک ماه گذشت، آنتی ویروس از کار خواهد افتاد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جمع کننده مفردات